Excellente Dienstverlening

In de trainingen Excellente Dienstverlening leren cursisten op een eerlijke, oprechte manier samenwerken. In een team, met collega’s of naar klanten.

Er kan bewust of onbewust veel misgaan in de communicatie. Cursisten leren miscommunicatie bij zichzelf herkennen, bij anderen en in een rollenspel en eventueel met een acteur hun vaardigheden verbeteren.

Aanpak
De trainingen zijn praktisch en down to earth. UnicornTeam gaat uit van de opvatting dat de onderlinge verhoudingen binnen een team bepalend zijn voor het goed functioneren binnen en buiten de organisatie. Iedere medewerker, manager én uitvoerende, is verantwoordelijk  voor goede resultaten van het team. UnicornTeam verwacht dan ook dat ieder teamlid ongeacht functie aan de training deelneemt. Pas dan is er een goede start waarin de resultaten van een training beklijven.

Uiteraard wordt elke training specifiek aangepast aan uw wensen. Momenteel worden de volgende trainingen aangeboden:

  • Houding en gedrag
  • Klantvriendelijk opereren
  • Assertief gedrag/Assertiviteit en samenwerking
  • Plannen en organiseren
  • Telefoongedrag
  • Gesprekstechnieken